Jdi na obsah Jdi na menu
 


Princip hry

Counter-Strike 1.6 Ve hře jsou dva teamy, teroristi a policisté. Princip hry se mění v závislosti na druhu mapy, kterou hrajete a modifikaci, která je na serveru nainstalována. Kolo vždy skončí, pokud jeden team zabije všechny členy druhého teamu, teroristé ubrání bombu, která vybuchne (u de map) nebo policisté zachrání rukojmí (u cs map). U dalších map (fy, aim, ak, awp …) pouze zabíjíte protihráče. Na Counter-Strike 1.6 serverech bývají často nainstalovány různé modifikace, které přidávají do hry nové možnosti. Nejznámější z nich je DeathMatch, který se od normální hry odlišuje tím, že ihned po smrti můžete dále hrát. Nemusíte tedy čekat na konec kola. Další velice známé módy jsou například: Jump (mapy jsou určené pouze pro skákání), Surf (surfování – létání po mapě), GunGame (princip DeathMatche s tím, že postupně s vyšším počtem vašich fragů získáváte lepší zbraně).

Požadavky hry

Minimální

500 MHz procesor, 96MB operační paměť, 16MB grafická karta , Windows 2000/XP, myš, klávesnice, internetové připojení

Doporučené

800 MHz procesor, 128MB operační paměť, 32MB grafická karta, Windows 2000/XP, myš, klávesnice, internetové připojení